TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sakta går det framåt...

Publicerad 2009-11-23 21:42:02 i Allmänt,

... och som det ser ut nu så lutar det åt att jag kan åka imorgon!

Linda J skrev i en kommentar till förra inlägget att det var ett så fint ställe, det vill jag ju inte missa och mannen är lite piggare nu.
Visst går allt långsamt men han är lite mer rörlig än igår, följde till och med upp till affären så vi fick bunkra det han behöver i två dagar.
Jag tar bilen så kan jag åka hem om det blir kris här hemma.

I lördags var jag och hämtade mina grejer från sista ljuspartyt så nu står min Buddha så fint på spiselhällen och strålar.

Så här ser den ut, har snott en bild från Tradera men den är naturligtvis mycket snyggare i verkligheten.
Önskar jag hade råd att ge ungarna varsin i julklapp men med flytt i antångande blir det väldigt billiga klappar i år.
Sonen shoppar dock loss i Kina så han ska inte få nåt alls för han har köpt en tröja åt sej själv som han visste att jag ville ha, den kanaljen. ;o)





Här sitter han med sin pluggkompis och glänser i Bono-brillor och MIN tröja, buhuu!
På söndag reser han iväg till Indonesien, terminen har gått otroligt snabbt, och 19 december ska han ta flyget hem från Kuala Lumpur.
Ska bli skönt att ha honom på hemmaplan igen!
Och jag anar att lille Max blir stormlycklig... :o)

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-11-24 06:19:46

Ditt inlägg påminner mig om att jag verkligen måste börja ta tag i julklappsbestyren NU! För precis före jul kommer jag inte att hinna i år. Men jag gillar det inte så det är motigt!

Postat av: Mia

Publicerad 2009-11-24 08:40:45

Ja tröjan satt perfekt! Man tror att han är mindre än vad han är ibland, speciellt med tanke på att han inte har något som helst fett på kroppen :P



Åh fy farao vad snygg buddhan var! Avis ^^ såg inte att det var en älg på tröjan när han skickade bilderna! Haha :D Kram!

Postat av: Berith

Publicerad 2009-11-24 09:28:04

Hoppas det inte är alltför allvarligt med T's rygg! Du får ta o hälsa honom.

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-11-24 14:18:02

Du får väl se till att sonen ger dej den i julklapp. Madde

Postat av: Selma

Publicerad 2009-11-24 19:17:43

Det där med julklappar det är som det är det.

Postat av: anne

Publicerad 2009-11-27 19:46:51

Yksinäinen elk!?!?!?!? Köper han en tröja i Kina med den texten????



I Tokyo gick jag förbi en butik som hetta Aika söpö. Det betydde inget på japanska...!



Är finska exotiskt i Asien tro?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela