TyraTok

Livet är ett äventyr!

Gymnasiemässa!

Publicerad 2009-10-14 15:41:08 i Allmänt,

Där har jag varit idag minsann!
Vi jobbar ihop med gymnasieintagningen så vi ville ju se vad våra kollegor pysslade med där i Bombardier Arena.
Dessutom har dom så gott och billigt fika där! :o)

Vid en monter tog jag en lypsyl och hopps, då vart jag tvungen att plita min mailadress i en gästbok, och så undrade dom om jag hade barn som skulle börja gymnasiet.
Vaddå?? Ser man inte ut som sexton längre??
Fast man ska väl vara smickrad kanske med tanke på yngsta dotter D gick ur gymnasiet för fyra år sedan haha.
(Tyvärr har jag redan tappat bort den lilla tingesten och det är ju typiskt för alla min är slut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela