TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nej, nu jäklars!

Publicerad 2009-10-14 08:15:01 i Allmänt,

Fy i ända in i bängen vad sablars kallt det var imorse!!


Öronen var som två som frusna jordgubbar imorse efter promenaden från bilen till jobbet... hädanefter blir det bara luvtröjor på under hela vintern, stora luvor så man kan dra dem över hela kroppen banne mej!

Tänk om man hade råd att åka iväg, vara borta hela november, den tristaste månaden på hela året!
Eller ännu hellre, bo utomlands från oktober till mars och sedan resten av året i stugan... kan man få bli en rik pensionär genast??

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2009-10-14 09:08:44

Kommer Du på nåt knep så hör av Dig!!

Postat av: E

Publicerad 2009-10-14 09:35:56

Med tanke på hur liten du är behöver du nog bara köpa en herrtröja med luva och sen kan hela du krypa in i luvan och gå i ide över vintern! :0)

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-10-14 09:55:02

Ja fy bubblan vad kallt det blåser!

Men vilket trubbel med Telia o räkningen!! Och din dotters behandling...man tycker ju att dom ska lyssna när hon nu kämpar så!



Härliga foton hos dig; lyktor o älg o jägare med mera!

Funderar nästan som du gör ang. mig...tror att det är nåt annat som spökar med min mage!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Persilja

Publicerad 2009-10-14 14:33:30

Jatack! Nov-mars i varmare land...det vore nåt.

Skönt att höra att dina barn är pysslare idag efter att ha fått leva ett lugnt och kreativt hemmaliv före...det bådar gött! :D

Postat av: Berith

Publicerad 2009-10-14 14:37:46

He he, håller med dig Titti vad gäller november. Jag tycker att februari också är en sån där tråkig månad när man bara väntar på våren!

Vi får försöka stå ut, men jag fryser konstant från nu tills jag tinar upp i mars april nån gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela