TyraTok

Livet är ett äventyr!

En slips...

Publicerad 2010-04-19 22:37:29 i Allmänt,

... köpte mannen till begravningen för 199 kr, jäkligt snygg!
Ett par gråa brallor hittade jag för en hundring på rea och lite längre in i affären hittade jag en fin lila tröja för 60 kr,  alltså på rea den med.
Sådan shopping gillar jag,  affären Wason återvänder jag till!

Så åt vi på ett litet hak som skyltade med ekologiska hamburgare.
Mannen tog det men jag blev sugen på en bakad potatis med skagenröra.



Det var banne mej den godaste skagenröran jag har ätit!
Inte det minsta fet, kletig eller majonnäsig,  himmelskt god!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-20 05:14:49

Tänk så mycket god mat det finns...

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-20 09:17:45

Det såg smarrigt ut. Var det i Sala man kunde hotta det eller har jag cyklat vilse?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela