TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fotbolls-final...

Publicerad 2010-07-11 22:47:05 i Allmänt,

... och spännande som tusan...  det gör ju inte kroppen svalare i denna värme, puh!

Har hälsat på denna gynnare idag...



... vacker men bitsk.
Han bor hos min systerdotter och hennes tre döttrar utanför huvudstaden och dit åkte vi idag för lillebror behövde lite papper påskrivna.



Sedan for vi tvärs över den stora staden och lämpade av lillebror hos vår svåger, han bor i Vallentuna så han är nära Arlanda imorgonbitti när broder åker hem till Helsinki igen.
Kul att träffa svåger igen, har jag inte gjort på några år... vår gemensamma knytpunkt, min syster, finns ju inte längre och då har vi glidit lite isär.

Helgen har varit varm och intensiv, vi har haft jättekul och bilder kommer imorgon från vår stora bilträff... nu är jag för trött och varm och måste kolla in fotbollen.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-07-12 11:00:58

Lite konstigt är det allt att en del människor liksom är sådana sociala knutpunkter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela