TyraTok

Livet är ett äventyr!

Folksamlingar...

Publicerad 2010-06-18 13:25:09 i Allmänt,

... i massor var det ute på sta´n när kollega I och jag tog oss en sväng på lunchen.

Vi funderade på vad det kunde bero på, om det var något jippo på gång men när vi skulle in på Moderna Hem fick vi svaret... strömavbrott,  och det gällde tydligen hela city för alla butiker var mörklagda så folk slussades ut.

Så vi fick strosa runt lite och nu när jag läste VLT på nätet såg jag att det gällde nästan hela Västerås som varit utan ström i ca 10 minuter.
Läser dessutom att åska är på väg in så det kanske blir fler strömavbrott... då går jag hem!
Eller snarare cyklar i regnet... är det inte typiskt att när helgen kommer så blir himlen grå!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-06-18 15:28:27

Trist men rätt vanligt att det kommer styggväder när det blir helg.

Postat av: Berith

Publicerad 2010-06-18 17:56:21

Ojdå, tur att en annan var ledig då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela