TyraTok

Livet är ett äventyr!

På tisdag...

Publicerad 2010-06-23 11:07:11 i Allmänt,

...ska jag göra något jag aldrig gjort förut!

Jag och mannen ska åka till Skansen och se på allsången,  jag var med i en utlottning om platser via vår fritidsklubb i kommunen och jag fick två platser.
Kl 08.00 går bussen, man får pröjsa 200 kr/person och på kvällen går bussen hem 22.00.


(Bild lånad från SVT:s sida)

Kollade in vilka artister det ska vara... Carola... hmmm... ingen favvo för mej alls men The Ark är bra, Robert Broberg kul och Anna Bergendahl är helt OK.
Hoppas detta underbara väder håller i sej.

Fick konstigt nog även erbjudande från det kommunala bostadsbolaget att gå och titta på en lägenhet jättecentralt men hyran är 10 000 så jag backar på det.
Ska i alla fall köpa mej en lägenhet nästa år så jag bor nog kvar där jag är tills dess... om inget exceptionellt bra dyker upp förstås...

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-06-23 19:24:32

Jag ser inte på Allsången men jag har förstått att det är otroligt poppis. Kul att få biljetter och komma iväg så där!

Postat av: E

Publicerad 2010-06-23 19:53:50

Ta med hjälm! Ja Carola kastar ju gärna saker omkring sej :0) Och grattis till vinsten!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-06-23 22:05:36

Vad kul. Skulle oxå vilja åka till Skansen. Hoppas du har trevlig. Kram Madde

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-06-25 08:52:02

Grattis till vinsten! Allsång på Skansen kan inte bli fel.



10.000 SEK per månad för en lägenhet låter mycket i mina öron men nivåerna kanske ligger där nu. I så fall måste det löna sig att köpa en bostadsrätt istället.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela