TyraTok

Livet är ett äventyr!

Utflyktsdag...

Publicerad 2010-06-05 21:55:27 i Allmänt,

... har det varit idag eftersom mannen igår undrade om exmaken ville skjutsa honom till Sala för att hämta hem datorn som de inte fått någon ordning på.
"Då kan vi åka till Gysinge och kolla fiskeläget!" kom exet på och så var det spikat.

Eftersom solen sken kom jag på att jag ville åka med istället för att sitta på balkongen och svettas.
Gysinge är ju underbart vackert och en helg ska vi ta husbilen upp dit och fiska, kollade efter bra ställen nu när vi gick omkring.







Efter den turen, lite mat i solen på balkongen somnade jag som en stock men sen tog jag mej i kragen och provade ett nytt recept på hårt bröd... får se vad det smakar när det är klart.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-06-06 06:44:05

Vackert! Underbart vackert.

Postat av: Mia

Publicerad 2010-06-06 10:13:09

Mycket vackert.



Låter kanon att du kan åka tillsammans med båda dina män på en resa som inte behövde ha bådas närvaro. Jag menar att många, många "umgås" med sina ex när det krävs för ungarnas skull. Men att nuvarande och exet verkar vara sådana polare att de gör saker tillsammans så där helt apropå... ja det är ju kalas!

Postat av: anne

Publicerad 2010-06-06 21:02:18

Gysinge är fint. På senare år har vi åkt till Byggnadsvårdscentrumet, när jag var liten var vi dit och fiskade, campade rent av någon gång.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela