TyraTok

Livet är ett äventyr!

Workshop...

Publicerad 2010-06-02 10:09:00 i Allmänt,

... har jag varit på men... tja... inget fungerade som det var tänkt så mina kollegor blev inte så mycket klokare.
Jag har förmånen att vara med i testgruppen så jag har redan gått igenom detta moment,  men jag förstår deras frustration när något nytt ska sättas igång och man inte vet hur man ska jobba i det.

Nå, det blir som det blir!
Åter till skrivbordet medan solen sänder ut sina strålar... jag vill hem och jag ska nog gå tidigt idag.
Ska fixa klart på balkongen och röja sovrummet har jag tänkt... men jag tänker mycket och gör lite, haha.
Fast igår skulle jag lägga mej tidigt men började göra halsband och örhängen så idag är jag trötter.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-06-02 10:48:55

Det låter bekant tänka mycket och få lite gjort.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela