TyraTok

Livet är ett äventyr!

En kopp thé...

Publicerad 2010-03-08 21:45:50 i Allmänt,

... får det bli som avslutning på denna alla kvinnors dag anno 2010, den hundrade kvinnodagen var det väl... jag tycker nog att alla dagar är kvinnans dag, utan oss stannde världen!

Jag gick hem från jobbet vid 14-tiden och har tillbringat den mesta tiden i soffan förutom när mannen lagat mat och lite våfflor åt mej. :o)
Funderade länge vad det var för konstigt ljud vid fönstret... trodde det var katten som gjorde nåt fuffens men det var ju underbart takdropp som lät på fönsterbläcket och fåglarna kvittrade som tokar... UNDERBART!!

Nej just ja, jag hasade mej över till ICA en sväng så man inte stelnar till helt och det finns faktikst bar asfalt här utanför porten nu!!


Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-03-09 08:35:37

Visst är det märkligt att ett sånt irriterande ljud kan vara så underbart??????



Vi har också fullt med asfalt på gården...men jag funderar på om det rä nån som håller på att anlägga pool på gården???

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-09 08:35:53

Jag gillar takdropp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela