TyraTok

Livet är ett äventyr!

Igår åkte hon hem...

Publicerad 2010-03-20 21:41:13 i Allmänt,



... den lilla charmkatten Tessan.
Just när hon började bli riktigt varm i kläderna.



Hmmm... vad äter ni?



Måste ni sitta framför datorn hela kvällarna?



Vad är det här för vit skål du står och slaskar i?

Det var tomt här när jag kom hem från jobbet men mannen sa att hon inte velat åka hem, hon hade rymt ur buren och satt sej under matbordet när matte och husse kom för att hämta henne, hehe.
Men jag hade dotter J och pojkvän T med mej hem istället.
Dom kom upp på jobbet på eftermiddagen så jag flexade ut tidigare och så handlade vi mat och åkte hem.

Efter vår effektiva förmiddag idag åkte vi ut till fiskesjön för att se hur mycket isen hade släppt.



Mmmm...bilen behöver verkligen tvättas men idag blev det bara påfyllning av spolarvätska.



Hela viken var i stort sett isfri så han provade några kast medan jag satt och solade men jag blev bra fiskesugen... snart är det dags att packa ryggsäcken!

På väg hem åkte vi in på Liedl för att handla potatis och se vad jag hittade för 149 pix!



Eftersom jag är pank fik mannen den stora äran att köpa dessa sköna hiking-kängor till mej, och jag fick även sex nystan melerat bomullsgarna, svart-grått-vitt, jättesnyggt.
Nu ska jag bara fundera på vad jag ska göra av det...

När vi kom hem upptäckte vi att vi glömt balkongdörren på vid gavel så det var lite kylslaget här inne fast solen legat på balkongen,  så efter maten blev det ett bad, och nu ett glas vitt till Körslaget.
Favoritkören är inte Picassos utan Gyllenhammars förstås!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-21 07:26:24

Här är bilen också skitig. Det var dessutom sån kö till biltvätten att det fick vara.

Postat av: Mia

Publicerad 2010-03-21 11:33:55

Min bil är nog ännu smutsigare... om det är till någon tröst!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela