TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nu börjar det likna nåt...

Publicerad 2010-05-02 08:34:37 i Allmänt,

... nu skiner solen som det sig bör när maj månad har gjort sitt inträde!

Jag tycker lite synd om mannen och fiskeklubben som hade stora vårpreimären igår i de hårda vindarna med helt igenmulen himmel,  dom frös som hundar de få som orkade fiska.



Denna bild är dock tagen en annan fiskekväll när vädret i alla fall var OK men jag kastade bort mitt nya fina kastflöte.
Hoppas jag har bättre tur idag för inte kan jag sitta här och häcka när det är sådant här kanonväder ute idag.
Får pärla vidare ikväll helt enkelt.

Fast först måste jag krav mej ner under bordet och plocka upp efter en liten olycka som hände här inatt...



I denna röra ligger pyttesmå klämpärlor som man använder när man gör smycken med wire och jag inte så många sådana kvar så jag vill gärna behålla dem men hur fasen ska jag hitte dem i en ryamatta!!

Bara att hinka i sej lite kaffe, hitta ett förstoringsglas och dyka ner!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-05-02 09:28:57

Ryamatta är snyggt men inte i den sortens lägen så praktiska. Jag hittade en stoppnål i en ryamatta en gång i min ungdom. Jag hittade den med foten.

Postat av: anne

Publicerad 2010-05-02 19:34:46

Om du trär nylonstrumpa på dammsugarens rör och suger på låg effekt så kanske du får upp dem?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela