TyraTok

Livet är ett äventyr!

Trettonkommasju...

Publicerad 2010-11-29 10:07:21 i Allmänt,

...minusgrader visade siffrorna imorse... usch... om jag hade fått tillbringa dagen likadant som jag gjorde igår.
Jag flöt runt i morgonrocken hela dagen, delade min tid mellan soffan och sängen,  så underbart! :o)

Lite seg i kolan var jag efter god middag hos N och E,  men blandning av glögg, rödvin, whiskey och lite Minttu gjorde mitt huvud lite ömt och som sagt... seg men tack och lov inte illamående.

Vi slapp gå till Rönnby i snön för jag hade tagit fel på helg, sonen skulle inte ha sin fest förrän nästa helg så han ställde glatt upp som chaffis så vi kom både dit och hem i varm bil.

Just ja, jag var faktiskt ut en sväng igår vid fem-tiden.
Var sugen på godis och cola, det händer inte ofta så jag tillfredställde kroppen med lite smått och gott innan jag somnade till Parlamentet.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-11-29 21:38:09

Är du ledig på måndagar numera?

Postat av: anne

Publicerad 2010-11-29 22:22:30

Sv. Tack för din röst!!! DU vet hur det är... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela