TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ut och in...

Publicerad 2010-11-24 08:29:35 i Allmänt,

... och dessutom bak och fram satte jag på mej linnet imorse... 
Innan dess hade de små katterna den urusla smaken att börja jama utanför sovrumsdörren strax före kl sex redan, urk.
Jag slevade upp mat,  kutade fort som kvickt tillbaks till sängen och dök under täcket men inte kunde jag somna om inte...  misssade en hel halvtimmes sömn där. ;o)

När jag väl kom utanför huset såg jag bakänden på bussen försvinna och det blåste smådjävlar medan jag stod och huttrade i väntan på nästa.



Joråsåatteh... får se vart den här dagen bär...

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-11-25 12:15:16

Tror du tar igen den där halvtimmen!:)

Postat av: Paula

Publicerad 2010-11-25 15:55:36

Det var ju himla positivt att ingen av er blev sur, otrevlig eller smällfet vid rökstoppet, haha

Maken får gärna lägga på sig tio kilo, mager som en skraka, men dom kilona får inte komma på mej! Ett av argumenten att inte sluta röka har alltid varit att jag bär på tillräckligt med övervikt ändå...

Nåväl, vi tar en dag i taget, men ju fler dagar som går ju mindre vill man ju misslyckas.

Längtar efter en öl, kanske törs vi ta en i morgon kväll, whiskyn får nog vänta för med den försvinner nog det lilla förstånd man har!

Ha en fin första advent och kramen

Postat av: Ia

Publicerad 2010-11-25 17:25:10

Det kunde ju nästan bara bli bättre...eller???

Postat av: Herta

Publicerad 2010-11-26 22:30:16

Men varför låsa dörren så de måste jama?

Postat av: Mia

Publicerad 2010-11-27 19:43:27

Jag hoppas att fortsättningen blev bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela