TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vad skönt det var...

Publicerad 2010-11-02 11:55:52 i Allmänt,

... att vara ledig en måndag för en gångs skull!

Dagen innebar lite sovmorgon med lång frukost,  alltid roligare att äta frulle när man har gäster för mannen äter ju ingen så jag sitter oftast framför datorn och sörplar yoghurt eller välling för mej själv.
 
Sedan for vi en sväng till köpcentret på västra sidan av staden,  en sväng ner i city och så en sväng till östra köpcentret fast där besökte vi bara Apoteket Röda Näsan.

God middag på kvällen, vi åt mannens storfångst från förra veckan och gästerna var så nöjda. :o)
Idag är mannens dotra på instuktörskurs, fortsättning i Zumba,  pojkvännen och mannen har åkt och fiskat och jag... ja, jag fick ju gå till jobbet dårå...

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-11-02 19:48:49

Gick du till jobbet på kvällen???

Postat av: anne

Publicerad 2010-11-03 17:41:30

Ptjaa... Jag läste god middag på kvällen och sen fick jag gå till jobbet...



Jag missade visst att det varit en natt emellan! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela