TyraTok

Livet är ett äventyr!

Första natten...

Publicerad 2010-10-29 22:42:40 i Allmänt,

...som jag vaknat flera gånger av katterna.

Den store runde herren Triss kurrar så det ekar i sovrummet och jag bar ut honom till hängmattan i trädet vid tvåtiden men då vart det rulle så jag fick stänga sovrumsdörren.
Efter ett tag ville dom in... jisses vad de hoppade mot dörrhandtaget så mannen släppte in dem när han väl vaknade av ljudet till slut.

Sedan kunde inte han somna om så han klev upp,  katterna for efter honom och jag var snabb att dra igen dörren och somna om, haha.
Nu har jag jagat igång dem så de kan busa en timme innan jag lägger mej.



Dom älskar verkligen sitt träd!

Imorse skulle det komma en firma och rensa stammarna här i huset så mannen fick stänga in dem i sovrummet när han var hos arbetsterapeuten.
 Det hade gått bra, antagligen sov dom bara och kattlådan stod där inne ifall.

Nu har det slutat klucka i slasken flera timmar efter man spolat vatten, skönt!
Det känns bra att det är HSB som förvaltar huset åt AMF Pension som äger,  det är bra ordning.
Såg på jobbet att jag ska få nya grannar... undrar vem som ska flytta... man kan hoppas att det är familjen ovanför för där gapas det en hel del ibland.
Annars är det lugnt den här årstiden när barnen under inte lever sitt liv på balkongen.

Nästa sommar ska sonen flytta ur min lägenhet säger han så då flyttar vi nog dit, eller så säljer jag den och hittar något annat roligt.
Om jag kan bestämma mej under vintern hur jag vill bo...

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-10-30 11:10:46

När jag ser Dina kattbilder blir jag verkligen sugen på att äga katt! De är ju så urläckra!

Postat av: marina

Publicerad 2010-10-31 08:35:34

Åh vilka söta katter =) !

Postat av: anne

Publicerad 2010-11-01 20:19:17

De är så fina katterna! Klart de vill gosa med dig på nätterna och leka också!!! De är ju katter ju!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela