TyraTok

Livet är ett äventyr!

En adress om ni vill se mer...

Publicerad 2011-04-30 11:01:21 i Allmänt,

Här finns mer bilder från releasefesten av The Black Book som var här i Västerås i förrgår.

http://www.dokument.org/

Jag måste hinna ner till Karlsgatan och se graffiti-utställningen också,  så mycket man ska hinna och så lite tid, haha.
Idag blir det nog fullspikat med lite tvättning, packande och så ska jag göra coleslow till morgondagens 10-årsfirande nere i fiskesjön.
Just ja... det är ju sista april idag... hade jag fortfarande varit gift med exkroken hade vi firat 26-årig bröllopsdag men vi mår båda bättre på varsitt håll. :o)

Fyller inte kungen år idag också... tur man inte bjuden för det hade jag inte hunnit med! :D

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-05-01 08:43:12

Himla tur att Du inte var bjuden på kungafödelsedagskalas! Det lär ha varit pinsamt dessutom; speakern sa hela tiden Hennes majestät konungen! Hur puckad får man bli, kungen är väl inget fruntimmer heller? Han som är så macho måste ha skämts alldeles oerhört.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela