TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ingas byrå Zara...

Publicerad 2011-01-09 16:07:23 i Allmänt,

... blivit utsatt för nogrann inspektion av oss idag!

Möbelvaruhuset ligger bara ca två kilometer från oss så om det inte hade varit så halt ute hade vi knallat dit i solen.
Dom hade mycket fina möbler,  vi funderar på ny soffa när vi flyttar och där fanns många att provsitta.

Vi skakade och bökade med byrån som var stabil och snygg i tre olika modeller men de har du väl sett på nätet Inga.
Lådorna var inte av plast utan trä, och sista centimetrarna slöt de sej själva med ett tyst sug.



Botten på lådan var av masonit och verkade sitta ganska bra.



Byrån stod på en liten sockel så det samlas inget damm under heller.
Summa sumarum tror jag att den helt klart är värd sina pengar.

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-09 19:43:32

´Va festligt att byrån fanns så nära Dig! Jag är jätte-tacksam att Du har ´kollat den åt mig. Det ser bra ut och jag kommer att beställa den så fort som möjligt. Affären i Västerås tar 650 SEK för att skicka den och det är rimligt tycker jag. Jag vill ju ha ekskiva ovanpå och vitt resten förstås.



Stort tack för hjälpen! Jag får återgälda Dig vid tillfälle.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-09 19:43:40

´Va festligt att byrån fanns så nära Dig! Jag är jätte-tacksam att Du har ´kollat den åt mig. Det ser bra ut och jag kommer att beställa den så fort som möjligt. Affären i Västerås tar 650 SEK för att skicka den och det är rimligt tycker jag. Jag vill ju ha ekskiva ovanpå och vitt resten förstås.



Stort tack för hjälpen! Jag får återgälda Dig vid tillfälle.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela