TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ledig måndag...

Publicerad 2011-01-24 11:32:03 i Allmänt,

... så skönt, så skönt!
Åkte med två hungriga katter till veterinären imorse och får hämta dem i eftermiddag, och då är de knipsade,  märkta och vaccinerade för den lilla nättan summan av 2200 kr.
Tur men inte behöver göra det en gång om året! :o)



Städade badrummen och donade när jag kom hem efter avlämnandet och nu ska jag städa mej själv också med en dusch så det blir komplett.
Får se vad man ska göra med de här lediga timmarna,  känns ovant att vara ledig en vardag.
Förr när jag jobbade på badet la jag eget schema och var ofta ledig just på måndagar,  jätteskönt.

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-24 19:04:39

Knipsa? De ska alltså kastreras?

Postat av: Ia

Publicerad 2011-01-25 10:21:43

Så skönt...ja, inte för dom men för Er ;)



Var dom lulliga när dom kom hem :P Minns när jag var med Kajsa, då sa veterinären att hon kommer att vara lugn de närmaste timmarna...jo, tjena...hon höll på att ta sig ur buren på vägen hem och sen vinglade hon runt här hemma hela kvällen....puh!

Postat av: Mia

Publicerad 2011-01-30 11:01:12

Hur mår kissarna idag? Lugna och fina eller tittar snett på matte?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela