TyraTok

Livet är ett äventyr!

Bilskatt...

Publicerad 2011-06-28 22:43:27 i Allmänt,

... är sällan roligt att betala och definitivt inte 1700 nu i slutet av juni... blir inte många semesterpengar över... men husbilen vill vi ju ha igång så det är bara att gilla läget.
För att trösta mej köpte jag ett balkongbord och nya gardiner så månaden blir ännu fattigare, haha.



Men nu är i alla fall vardagsrumsfönstret också rent...  det såg ut som det regnade varje gång man tittade ut... kan tro att det inte är tvättat sedan 2005. :-/

Sakta men säkert kommer det i ordning här fast det är mycket man inte kan packa upp förrän köket är bytt och garderober till hallen inhandlade.
Innan dess måste jag tapetsera och det tänker jag inte göra mitt i sommarvärmen men i höst så... då jäklar ska det bli ordning här.

Kommentarer

Postat av: Britt

Publicerad 2011-06-28 23:54:09

Bilar har en tendens att göra stora hål i semesterbudgeten...räcker med att man måste tanka dem.

Postat av: E

Publicerad 2011-06-29 09:02:19

Men åh vilka fina gardiner, vart har du köpt dem?

Postat av: TT

Publicerad 2011-06-29 11:59:37

Dom köpte jag på Jysk på Erikslund igår.

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-06-29 16:10:15

Iiik, ska ni byta kök? Det har jag aldrig gjort! Många gamla kök har det blivit, "ler". Däremot har min svärfar en gång målat om köksluckorna, o jisses det tog säkert två veckor! Snacka om noggrann och det var inte tal om sprutmålning...

Nu förstår jag att du längtar till en sval strand istället för jobbet, men värmeböljan ska väl snart vara slut för denna gång. Redan varit i plurret idag, kanske blir det en gång till...

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela