TyraTok

Livet är ett äventyr!

Elsa på möte...

Publicerad 2011-11-24 20:36:33 i Allmänt,

...  ja, så fick det bli!

Mannen skulle på sin flugbindning/kafferep och jag skulle på möte med fritidskomittén... hmmm... och Elsa då som inte kan vara själv.

Jag knallade ner till expeditionen som ligger bredvid min port och förklarade situationen och då tyckte ju alla att Elsa skulle få vara med! :)
Man vill ju veta att det inte finns någon allergiker eller regel att hundar inte får vistas i lokalen men så var icke fallet så hon knallade runt medan vi käkade god landgång och snackade lite.
Ja, hon fick några köttbullar när vi andra hade ätit färdigt.

För övrigt är jag onödigt nöjd med mitt inköp på kvällen hos Zelected By Houze,  två sådana här fina ljusbollar.



Imorgon kväll ska jag och kollega B dit på tjejkväll och då ska jag nog handla det fina ljus-huset...  ja, så får det nog bli... kollega M1 köpte det och la ut en bild på FB och då fick jag upp ögonen för det... ja så får det bli!

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-11-24 21:34:10

Jag hade nog också handlat ljusbollar.

De var fina.



Mannen på flugbindarträff / kafferep???? Vad är nu detta?? Binder de flugor eller dricker kaffe???



Postat av: Berith

Publicerad 2011-11-25 08:32:32

Vilken jättefin ljusboll! Verkligen :))

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-11-27 09:48:26

Åh, vilken fin ljusboll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela