TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lilla hjärtat, du är nästan som...

Publicerad 2011-10-28 23:17:55 i Allmänt,

... en riktig patient sa tandläkaren när jag hade lyckats ligga still genom hela proceduren med bortborrande av gammal trasig fyllning och ditsättande av ny fin vit plomb. :D

Synd bara att hon tänker gå i pension så tidigt hon bara kan nu när man vågat sej dit och hittat någon man gillar och litar på.

Kroppen mådde i alla fall inte bra av tre besök denna vecka och jag vet inte om det var den dubbla dosen bedövning eller vad det var men jag mådde illa och var helt matt så jag slutade jobbet redan 16.20, tog bussen hem och slocknade som en klubbad oxe i soffan.
Nu är jag varm som en kamin... kan bero på 1,5 glas rött... eller...
Tidig säng blir det i alla fall denna fredagkväll.

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2011-10-29 09:37:50

Haha, Partypingvinernas era verkar hopplöst förbi! :0)

Postat av: TT

Publicerad 2011-10-29 20:35:08

Men nån gång måste vi väl orka släpa oss ut och ta ett glas i alla fall... helst dansa liiiiite.

Postat av: Selma

Publicerad 2011-10-30 11:29:56

Moderna tandläkare är faktiskt så mycket bättre än som det var förr. Det kommer att fixa sig. Jag lovar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela