TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ruggigt är bara förnamnet...

Publicerad 2011-10-18 18:52:51 i Allmänt,

... om jag ska beskriva dagens väder. 

Tack och lov fick jag skjuts till och från jobbet och väl hemma tänker jag inte sticka ut näsan igen.
Eller jo... jag ska ner i källaren och hämta upp en hylla vi tog hem från Norge,  en riktigt fin hörnhylla jag ska ha i sovrummet.
Men då behöver jag inte gå ut i regnet i alla fall.

På torsdag morgon ska vi åka med jobbet på nätverksträff i Linköping och tåget går... urk... tio över fem på morgonen!  Okristligt tidigt för en sömntuta som mej.
Vi kommer inte hem förrän 19.30 så det blir en låååång dag.
Måste nog lägga mej tidigt ikväll för att ladda upp inför den tidiga uppgången i övermorgon, haha.


Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2011-10-18 20:54:38

Jag har knappt varit ute nåt. Det känns för dystert.

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-10-19 19:53:56

Okristligt, skulle aldrig överleva! Huvaligen, hoppas du lyckas somna nu då!

Ost till pippifåglarna har jag aldrig tänkt på, ska testa vid tillfälle, just nu har jag ju ostförbud,....fast inte sjutton går jag ner något mer i vikt hur jag än håller på!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela