TyraTok

Livet är ett äventyr!

En del dagar...

Publicerad 2011-09-13 10:40:39 i Allmänt,

... börjar inte bra men då kan man ju å andra sidan hoppas att dom blir bättre...

Imorse tog jag en dusch och sedan gjorde jag rent i kattlådan.
Medan jag skurar den hör jag hur Lasse börjar rafsa vid tröskeln och när jag tittar efter ser jag att han har kissat i sopskyffeln! Hurra, det rann ju ut över golvet men man får väl vara glad att han i alla fall valde att sätta sej på något som inte var av tyg den här gången.
Men det bästa hade väl varit om han hade väntat en minut så jag hade sluppit skura badrumsgolvet också...
 
Sopskyffel

När jag kom till jobbet kom jag inte in i mitt arbetssystem och det funkar inte att byta lösenord... supporten verkar inte vara på plats så här sitter jag och ser mailen trilla in om saker som skulle varit klart igår helst.
Känner mej något stressad... alltid mycket att göra på hösten här men med kollega på semester och andra utlånad så är mitt team bara jag och det känns.

Näe... idag är en sådan dag när jag helst vill gå hem och dra täcket över huvudet

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2011-09-14 10:18:10

Hoppas din dag slutade bra trots allt!

Postat av: Selma

Publicerad 2011-09-14 14:13:26

Uscha, den sortens dagar är inte kul.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-09-15 21:02:06

Det blev ju bättre sedan med diverse förstärkningar i kassan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela