TyraTok

Livet är ett äventyr!

Checklistan...

Publicerad 2012-04-17 19:24:28 i Allmänt,

... får allt fler och fler bockar i kanten och jag kan snart börja känna mej förväntansfull.

Köparen ringde igår och ville ha lägenhetsnummer till banken som skulle göra en värdering,  och idag meddelade han att banken godkänt köpet och det är bara en formsak att chefen ska godkänna.

Jag har fixat adressändring, check!
 Idag var jag ner till expeditionen och sa upp våra två parkeringsplatser, check!
Mannen hade fixat en massa bubbelplast och annat emballage så i helgen ska det storpackas, check!
Kompis E ska köra hela fredagen 4 maj med sitt släp och vi har en överlappningsmånad så vi inte behöver stressa ihjäl oss, check!

Så fort papperen är påskrivna och handpenningen sitter på kontot ska jag kontakta mäklaren och berätta att han inte behöver engagera sej i min lägenhet, check!
 Känns skönt!



Snart... oh så snart kan jag avnjuta frukost på altanen!

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-04-17 21:20:32

Härligt härligt, hör hur huset ropar Titti, kom hit!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-04-17 22:52:30

Det måste bli klippning av blågult band och sprattelvatten!

Postat av: Ew

Publicerad 2012-04-18 12:23:53

Postat av: E

Publicerad 2012-04-18 12:24:33

Låter helt ljuvligt med känslan av att allt faller på plats! Så glad för din skull att du äntligen får ditt hus!! :0)

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-04-19 19:16:32

Lyckans dig, mycket jobb innan dess, men snart sitter du där med ditt morgonkaffe eller har ni kvällssol?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela