TyraTok

Livet är ett äventyr!

Proppen gick...

Publicerad 2012-04-29 21:39:08 i Allmänt,

... när jag körde tredje maskinen tvätt... hmm...  testade idag igen och samma sak,  jordfelsbrytaren slog ifrån så jag fick tvätta allt för hand, suck.

Mannen får frakta tillbaks maskinen imorgon för nu är den död...  och jag får släppa tanken på att allt ska vara rent när jag flyttar utan får tvätta resten när jag är på plats i huset.

Förutom att packa har jag shoppat lite... i lördags köpte jag nya sneakers på rea.
Eftersom min fot fortfarande efter 3,5 år krånglar och ömmar är det sällan jag kan gå i snygga skor långa stunder så jag får handla praktiskt.



Idag var dotter J, hennes T och jag på Erikslunds shoppingcenter och jag hittade faktiskt ett par svarta ballerinaskor som kändes helt OK,  och det bästa var att de bara kostade 99 kr.



Köpte även ett par militärgröna byxor på Kapp-Ahl som skulle kosta 299 pix,  20 eller 25 % rabatt var ju bra och när jag var i kassan fick man ytterligare 50 kr rabatt om man gick med i klubben så det gjorde man ju.
Nu ska jag väl klara mej med kläder ett tag!

Imorgon hade jag tänkt vara ledig men eftersom jag var ledig i måndags med huvudvärk så får jag jobba ikapp.
Kollega B ska ju snart byta avdelning så U och jag måste ta över lite av hennes sysslor tills vår nya team-medlem blir varm i kläderna och det måste planeras imorgon,  sen hinns det inte med.
Alltså... bara att bita ihop och jobba!

Kommentarer

Postat av: Znogge

Publicerad 2012-04-30 15:36:38

Om det är något som man vill ska fungera är det definitivt tvättmaskinen! Hoppas ni får rätsida på den.



Trevlig Valborg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela