TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hemma igen....

Publicerad 2012-08-04 22:58:03 i Allmänt,

... aningen trött efter många mil men jag kan inte annat säga än att det varit värt varenda mil! 
Den här bilden tog jag i onsdags natt när vi var på väg in till puben... som vanligt är min lillebror impulsernas man... efter bastun skulle vi in till byn tyckte han och det tyckte vi andra också då.
Han bokade taxi till 24.00 och det kom en stor bil så vi alla sex fick plats.
På vägen in ville sonen plåta solnedgången över Kemi älv och jodå, det gick så bra så... slutnotan blev ca 40 euro men det stod lillebror för.
Ja, han stod för hela krogbesöket och jag vill lova att det kom in mycket... två fulla brickor med White Russians till exempel... ujuj...
 

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2012-08-04 23:44:32

Mycket vackert foto!

Kul med en sådan lillebror, som står för notan... :-)

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-08-05 08:08:59

Va fint i solnedgången!
Bra bror du har, säg det till honom så han vet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela