TyraTok

Livet är ett äventyr!

Skönt att tänka på annat...

Publicerad 2012-12-16 19:56:06 i Allmänt,

... så våra två planeringsdagar på Sätrabrunn passade perfekt.
 
Fick ett jättefint rum och efter arbetspassen på torsdagen var vi några stycken som gick till simhallen för att basta och bubbla lite.
Efter det samlades vi för lite invärtes bubbel som rara chiefen bjussade på och ett glas vin slank också ner när vi satt och snackade.  Jag har helt underbara kollegor och vi har alltid jättekul!
Så var det dags för middag och gösen var den godaste jag någonsin ätit.
 
På väg tillbaks till vår flygel kunde inte kollega M2 och jag låta bli...
 
Sov dock som en kratta trots den sköna sängen... jag som verkligen tänkte vrålsova utan katter som väcker mej vid fyrasnåret varje natt.
Nå, fredagen flög förbi med grupparbeten,  lunch  och mycket snack.
Ute var det kanonväder så man njöt av vyerna.
 
 
Men som vanligt... alltid lika skönt att komma hem till sin egen säng och jag fick sova ut på lördagmorgonen.
Eftermiddagen bjöd på knytis-julbord med pärlgänget, vi hade avslutning med julklappsbyte och jag fick en fin lila fleece-pläd,  mycket passande. :)
 
På kvällen satte vi oss och bokade flygbiljetter till Helsingfors, vi åker 3/1 och kommer hem 6/1.
Trist start på det nya året men det kan man inte göra något åt.
 
Fem arbetsdagar kvar, sedan fem lediga dagar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2012-12-16 20:50:20

Hej, kursdagar och konferenser kan jag sakna ibland, det var mycket sånt i min branch när det begav sig...dessutom jobbade jag som utbildare på banken och fick många roliga kursminnen. Nå, allt har sin tid. Ha nu några fina arbetsdagar, är ni hemma i jul?
Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2012-12-17 22:28:56

Tror också att det var bra för dig att komma bort och lyxa till det litet och ha litet annat att tänka på en stund.

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2012-12-22 20:58:09

God Jul till dig och gubben!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela