TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ujuj så sent...

Publicerad 2012-02-18 18:18:04 i Allmänt,

... jag vaknade idag men sömnen inatt var urusel så det fick väl ursäktas då.

Mannen var försvunnen på pimpeltävling så jag käkade frulle i lugn och ro innan jag gick ner och tog ett nappatag i källaren som sett ut som ett bombnedslag sedan vi flyttade hit.
Ångrar att jag inte tog före och efter-bilder... är sjukt nöjd med min insats.

Vädret var perfekt källarröjarväder,  flingor stora som grytlappar singlade ner men när jag senare skulle till ICA övergick de i en mindre snöstorm.
Tur mannen ringde och var på väg hem så jag fick åka bil de trehundra metrarna, haha.

Nu är källaren fin och jag kan lasta ner mer inför visning av lägenheten och jag är också ganska skaplig... nyduschad med partyfejan på för jag ska träffa bästa Nettish och bästa Carro från min gamla arbetsplats.
Bord är beställt på Tabazco för en kväll med mycket god mat, vin och extreeemt mycket prat. :o)

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-02-18 19:15:03

Jag hör babblandet ända hit....trevlig kväll!

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-02-18 21:09:44

Ni får säkert en trevlig helg! Ha de gott

Postat av: Selma

Publicerad 2012-02-19 07:48:08

Mysigt låter det. Nästa helg ska jag äntligen få dricka vin med väninnor.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela