TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vågen och jag...

Publicerad 2012-01-02 11:24:50 i Allmänt,

... är inte bästa vänner längre...

Eller det är väl ganska länge sedan vi var kompisar men imorse blev vi rejält osams!
Hur i hela friden kan den lilla platta saken vara så sabla fräck att den visar siffrorna 66,9 kilo i den lilla rutan!?

Jag har gjort slut med skumtomtarna, det gjorde jag på julafton... glöggen får jag avsluta till helgen... dotter J:s supergoda fudge måste jag nog lägga på hyllan ett bra tag framöver och allt annat i godisväg och kaffebröd också för den delen.

Vin och annat festligt får minskas å det grövsta och promenader införlivas i högre grad...  japp så får jag inleda 2012!

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-01-02 12:51:14

Suck, det är verkligen en ständig kamp mot kilona. Jag gick upp något kilo i julhelgen, tror det mest är ölen o snapsen, har inte druckit en endaste glögg däremot. Godis äter jag ju inte, men det känns som man bara behöver titta på en korv för att den ska fastna på kroppen! Hur kul är det att promenera då regnet vräker ner och bygatorna är snorhala? Kramen

Postat av: Selma

Publicerad 2012-01-02 13:31:14

Det är verkligen inte väder för ett sunt leverne. Mer för tröstätande och soffkurande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela