TyraTok

Livet är ett äventyr!

Äntligen...

Publicerad 2012-03-14 08:34:50 i Allmänt,

... fick jag tummen ur och la ut min lägenhet på Blocket!

http://www.blocket.se/vastmanland/Tvaa_pa_Odensvi_39153190.htm?ca=9&w=1

Nu är det bara att hålla tummarna att det kommer någon hugad spekulant.
Hittills har de lägenheter som funnits ute gått på några veckor för det här är en välskött och populär bostadsrättsförening.

Jag flyttade hit 1988 när jag skilde mej... radhuset såldes och jag köpte en fyra här där barnen och jag bodde till
2005,  då  jag sålde den och köpte en tvåa ifall jag inte skulle trivas utanför staden.
Den har ju sonen fått husera i under åren men nu bor vi alltså i den sedan ett år eftersom han flyttade till Norrköping för vidare studier.
Den hyresfyran vi fick när vi flyttade tillbaks från byhåla var så dyr i hyra så det var jätteskönt att gå ner tretusen i kostnad varje månad.

Billig hyra och trevligt läge men trångt för oss som har hobbies, katter och vill ha hund.
Vi flyttar ju andra maj till huset vi drömt om så länge så jag hoppas innerligt att  någon vill köpa lyan!


Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2012-03-14 08:58:50

Klart nån vill det!

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-03-14 09:59:40

Jag tror det är helt rätt tidpunkt nu på våren att sälja, folk har fått lite energi och börjar se framåt!

Kram

Postat av: Znogge

Publicerad 2012-03-14 18:59:23

Lycka till med försäljningen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela