TyraTok

Livet är ett äventyr!

Idag har det varit...

Publicerad 2012-03-06 21:49:43 i Allmänt,

... en frysardag igen och jag sov i soffan efter jobb och kvällsmat.

Känner mej inte pigg men inte heller direkt sjuk... mannen däremot som haft feber av och till sista veckan fick penicillin att äta i två veckor för han har antagligen urinvägsinfektion.
Bra att det fanns en förklaring på hans mående.

Folk är sjuka som tusan överallt verkar det som när jag kollar runt på FB men jag blir inte sjuk,  det bara segar med lite lätt feber då och då... högst irriterande.
Alltså har det inte blivit något packat ikväll men jag tar nya tag imorgon,  nu ska jag nog göra som Olle och Sigge...



...alltså kura ihop mej och sova. :o)

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-03-07 04:33:03

Det är mycket sjukt överallt just nu. På skolan är det en rejäl lista både på personal och elever. Det är väl den årliga influensan som slår till och så den här ovanligt elaka mycoplasman eller hur det nu stavas. Hoppas Ni frisknar snabbt. Ni har ju en en del att göra med packning och flytt nu och lägenhetsförsäljning.

Postat av: Selma

Publicerad 2012-03-07 06:26:09

Jag har ju varit ordentligt förkyld. Det vill inte riktigt släppa och igår tog jag ett varmt bad och sov vid åtta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela