TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sluta efter lunch...

Publicerad 2012-03-13 00:10:48 i Allmänt,

... hade jag tänkt mej idag men så blev det förstås inte!

Men vid halv fem kom jag iväg och vi slängde i oss lite rester till kvällsmat innan vi körde ett lass grejer ut till byhåla igen.  Det artar sej!

Himlen var så otroligt vacker när vi åkte utåt på 66:an...



Snyggare än igår när vi åkte till Hallsta igår...



... eller nja... det är ju en smaksak förstås... nu blir jag också velig... :o)
Men man kan i alla fall inte annat än njuta av ljuset!!

Mannen hämtade hit sin näst äldsta dotter som fyllde 25 i söndags så vi fick fira henne.
Men tänk vad alla barn blir gamla! :o)
Vi har varsin 82:a... hans dotter A har redan fyllt 30, min son R1 fyller i augusti.
Så har jag en 84:a, dotter J, som fyllt 28 och en 86:a, dotter D som fyllt 26...  men kan det verkligen vara så!? ;o)
Därefter kommer mannens son R2 som är 89:a och sist och minst mannens yngsta dotter som är född 94.

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-03-13 06:53:54

Vackra himlar går inte av för hackor! Men ibland går de fort över, syns bara så här snyggt några minuter.



Himla många barn Ni har tillsammans, imponerande! Det måste bli många födelsedagskalas varje år. Kul att ha en så stor familj föreställer jag mig.

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-03-13 09:10:08

Jodu, dom blir äldre och äldre, men har inte han heller några barnbarn ännu? Himmel när dom börjar producera alla samtidigt, då blir det väl livat!

Vårt nästa barnbarn ska anlända om sisådär 5 veckor, det blir sjätte om vi räknar våra tillsammans.

Kram

Postat av: Selma

Publicerad 2012-03-13 09:42:51

Det är en underbar tid den vi har nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela