TyraTok

Livet är ett äventyr!

En snattare...

Publicerad 2012-10-12 11:59:25 i Allmänt,

... kan vara vem som helst... det lärde jag mej under mina år på den stora ICA-butiken.
 
Man blev så förvånad när man stod och plockade upp varor, vred på huvudet och fick se en proper dam stoppa ner en vattenflaska med värde av 10 kr i sin väska... eller mannen som stal de hemliga mittersta sidorna ur Fibban!
 
Ändå blev jag så förvånad när jag gick in på Moderna Hem häromdagen... mötte en dam på väg ut precis mellan larmbågarna och de tjöt.  Både hon och jag hoppade till men hennes min blev helt stel medan jag skrattade istället och sa något om att: Ops,  jag trodde det var mej det tjöt om...
 
Gick in och hon skyndade också in... när jag sedan vände mej om såg jag att hon snabbt plockade upp saker ur sin påse innan personal hann fram till henne.
Vilket flyt hon hade... de bad om ursäkt,  larmade av påsen igen och sedan fick hon gå... kvar stod de två doftljusen i glas som hon hunnit lasta ur.

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2012-10-12 17:33:14

Remember me??? Haha! Ja du snattare ska man inte döma efter stilen inte:) som finns i alla kategorier:)

Postat av: Annsingen

Publicerad 2012-10-13 06:29:25

Nästa gång du åker upp över så ska du inte bra tänka...kom på fika:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela