TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag ska härma...

Publicerad 2014-07-02 11:55:43 i Allmänt,

... min bloggvän Paula som ofta ger goda boktips!
 
Jag började läsa en bok som heter Blå koral av Louise Boije av Gennäs,  jag hittade den i vår bokhylla på jobbet.
Innan jag hunnit speciellt långt var jag hemma hos goda väninnan Siv och fick se den i en av hennes redigt gedigna bokhyllor och den låg ihop med boken till vänster nedan, Högre än alla himlar.
Hon berättade att det var den första av de två så jag fick låna den och under våren har jag läst båda,  det har tagit tid för jag läser mest på tåg och buss men jag måste säga att de är verkligen bra!
Mot slutet på Blå Koral läste jag innan jag somnade också för jag var så nyfiken på slutet.
 
Sivan, som vet allt om böcker säger att det ska komma en tredje som hon väntar på och nu gör jag det också!
 
 
För övrigt är det onsdag... solen skiner och jag börjar min första semesterperiod kl 16.00 idag.
I helgen dundrar det här i Västerås för Big Power Meet börjar idag, ska bli skoj att se alla snygga bilar och folklivet.
Den här träffen som är en av de största har verkligen satt Västerås på kartan!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2014-07-02 22:33:52

Jag har fått dille på ljudböcker. Så lägger till de här tipsen i min "bokhylla". Ikväll har jag putsat några fönster och lyssnat på lite av senaste boken av Katerina Janouch, Blodsystrar. En serie om barnmorskan Cecilia som jag gillat.
Kram Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela