TyraTok

Livet är ett äventyr!

Antiklimax!

Publicerad 2007-12-25 12:06:59 i Allmänt,

image44
Så här såg det ut under granen innan bror kom med mina tre kottar och alla deras paket.  Jag hade ju tänkt dra ner på klappandet, speciellt efter mina extravaganser under veckan men men...
Nu fanns inga dyra grejer i dessa paket, men min käre storebror skämde ju som vanligt bort oss och vräkte ut kameror och presentkort!
Nu kan jag äntligen köpa nya jeans, men jag måste nog komma igång med gåendet igen för nu är nog mina förlorade fyra kilon tillbaks tror jag.
Annars var kvällen lovely. Vi åt och sen kom tomten, stockholmdialekt och skolios hade den stackaren, vi skrattade så vi höll på att dö här.
Sedan öppnade vi klappar så vi knappt syntes under allt papper och emballage. Dotter D hade målat sååå fina tavlor och dotter J visste ju att mams gillar att shoppa på Indiska.
Sen blev det supergod dessert, D gjorde saffransglass med kardemummasås och kanderade morötter! Mmmmm!!
Bror och son avvek framåt tidig natt, mannen la sej och döttrarna härjade med sina nya kameror medan jag satt med glöggmuggen i soffan och tog det lugnt.
Det  blev en underbar julafton! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela