TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nähäpp...

Publicerad 2007-12-05 10:51:18 i Allmänt,

Väderguden bestämde sej för att inte låta sej rubbas av min glädje över att slippa regnet. Ser bara regn och blask vilket fönster jag än tittar ut från.
Skulle det inte kunna vara så att det var snö åt ena sidan av huset och sol åt andra sidan så kunde jag välja åt vilket håll jag ville gå?!

Har just fått i mej branflakes, min nya frukostvana, och kaffe förstås, spelade en match Betapet i väntan på att dusch-orken ska infinna sej. Har ju lovat mej själv att fixa till vardagsrumsfönstren idag men när man vaknade till det här skitvädret tappade jag den lilla lusten.
Men men... jag måste... så trist att få dåligt samvete ju närmare jul man kommer över röran som man inte hade lust att ta tag i långt före jul.

En bra grej är att min satsade hundring äntligen tagit slut på King.com så att jag har ingen anledning att sitta där och spela. Dom spelen har ingen charm om man inte får satsa sina 4.50 och ev vinna 6.75 tycker jag. ;o)

Håhå... suck, pust, stånk och stön... nu går jag väl mot badrummet då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela