TyraTok

Livet är ett äventyr!

Saknar ljuset!

Publicerad 2007-12-27 23:02:00 i Allmänt,

Nähäpp!
Ikväll orkar jag nog inte skramla fram så mycket ur min trötta skalle...
Ute är det halv storm, mörkret är kompakt när det lilla vita som fanns försvann, lagom till jul, och idag har det stötvis varit körigt i kolgruvan.
Nästa år ska jag skriva önskelista och högst upp ska det stå: Ett nytt jobb!
Fast min förhoppning är ju att jag får det redan till födelsedagspresent.
Önska får man ju...

Den lilla Smilla kom kravlande och la sej på mina fötter, hör och häpna, husses darling valde mej när det smällde utanför av tidiga nyårsfirare. Trodde inte jakthundar var skotträdda men tydligen...
Tequila är det ju inte mycket som rubbar, hon lämnar inte sin kära bädd i onödan. Påminner en hel del om sin matte...

Äh, här blir inget vettigt sagt och gjort så jag loggar ur och anlöper bingen för uppladdning till morgondagen, som hastigt och lustigt blev några timmar längre... men det behövs ju hur mycket extratimmar som helst nu för att komma ikapp i räkningshögen... krya på dej L!   :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela