TyraTok

Livet är ett äventyr!

Semester!

Publicerad 2007-10-26 23:41:41 i Allmänt,

Fredagkväll och jag är ledig, fasiken i mej, ledig ända till nästa lördag!!
Tjohooo, det här ju höstlov och massor av folk hela veckan på jobbet... jag vill INTE tjafsa och härja... så jag tog ledigt för jag hade 19 semesterdagar kvar. Jag har ju dessutom slitit sen i söndags med ont i halsen, feber och förkylning, nu ska jag varva ner.

Eh... nja... på söndag ska jag varva ner för imorgon bär det uppåt Dalarna för vi är bjudna på min f d svägerskas femtioårsfest. Jätteroligt!
Dessutom kan det vara bra att praktisera för vi är ju födda 60 och 61 så det är inte så himla långt kvar tills vi ska ha sådana fester själva! :/

Så ska vi inviga husvagnen som vi fick av trevliga vänner och som mannen har fixat iordning till totalt nyskick. Känns fånigt spännanden, men jag är ju ingen husvagnsmänniska i grunden så det är ett litet äventyr för mej!
Kul också att träffa släkten man var ingift i förut, att dom bjuder med oss!!

Bäst att natta nu så man har lite energi imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela