TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ännu en dag...

Publicerad 2008-04-12 23:56:17 i Allmänt,

... att lägga till handlingarna.

En arbetsdag som började så fint.
Mannen körde in mej, vi har ju bara en bil numera och idag skulle han byta både det ena och det andra på pärlan, då kan den ju inte stå i staden.

När jag kom hade N, trots utekväll igår, städat allt vilket var väldigt imponerande. Hon började en timme före mej, stackaren.
I alla fall städat det som var kvar att städa efter dotter J:s moppande igår, vilket innebär fyra omklädningsrum och diverse trappor.
Jag kunde bara glida in som värsta tjifen och käka min kanel/äpple-yoghurt, plocka lite och ta det lugnt... såna dagar gillar jag.

Sen urartade väl dagen med några otrevliga lagledare som trodde att vi skulle rulla ut röda mattan trots att det var proppfullt... men det lugnade ner sej, det kom även många trevliga lagledare som accepterade och förstod, det måste påpekas!
Speciellt värmlänningarna var för goa!

Kvällen blev lugn.
Vi lagade lite god mat, sonen är hemma så vi har spelat några matcher alfapet på nätet, gjort smoothie på hallon och mango, otroooligt gott, kollat TV, och nu dricker vi the vid varsin dator.
Mannen gick just och la sej men jag har ju tupplurat i soffan så jag är pigg... ännu så länge.
Tänkte hinna ta en dusch så man slipper stressa med det imorgon bitti, och sen, efter 16.15 börjar min lilla helg!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-13 09:01:59

Godmorgon!
Hoppas du fpår en trevlig söndag coh att alla är snälla och goa.
Själv har jag en gullig man som vill åka till Ikea. Han ville och föreslog.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela