TyraTok

Livet är ett äventyr!

Dålig karaktär...

Publicerad 2008-04-07 19:16:08 i Allmänt,

...  har jag ibland.
Har inte gjort  hälften av mina föresatta sysslor idag, men jag har diskat, tvättat, varit i sta´n en sväng med mannen som skulle till il doctore, och då handlat till dotter J som är sjuk.
Så har jag lagat mat och hängt upp lite nya smycken nere hos M, samt börjat på ett nytt halsband.
Men det där med att städa sovrummet...hmm... det blir nog när sängen kommer tror jag. Känns roligare att röja när det blir lite nytt därinne.



Det blev ett armband till när jag ändå hade turkosa lådan framme igår kväll.

Så gick den lediga dagen snabbt... nu är det jobb fram till söndag, yeaketiyeak.

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-04-07 22:20:24

Vilket fint armband..älskar turkost!
riktig sommar färg!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-08 07:01:33

Godmorgon!
NU måste jag fota mina smycken och visa några,,,,,imorrn kanske.
Ha en bra dag!
Kram
Fint smycke förresten.

Postat av: linda

Publicerad 2008-04-08 07:09:45

Rhodos är jättefint, har varit där en gång innan..men det var ett tag sen!
Hoppas du fått en god natts sömn!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-08 09:54:01

Ja, det var jättekul att få det inlägget.
Det var väldigt gulligt gjort av Adde.
Det är väldigt skönt med en frisör hemma. Fast jag får alltid tid sist.
Sen ska Rebecca få hotell & rest. så förhoppningsvis har man en kock hemma snart.
Mors!

Postat av: Petra

Publicerad 2008-04-08 22:31:26

Hahahaha okej inte rik kanske :P Mindre fattig?:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela