TyraTok

Livet är ett äventyr!

Dimmigt värre

Publicerad 2008-04-04 06:38:57 i Allmänt,

I morse såg man inte många meter framför sej när man skulle köra 66:an in till kolgruvan.
Kolgruva redan innan man var här, haha.
Hakade på ett par röda baklyktor som tyvärr låg och masade i 80 men det var ingen vits att köra om när man inget såg.
Tufft med ännu en 5.30-morgon men när jag väl masat mej ur sängen efter två snoozningar så fick jag upp korpgluggarna till slut.
Efter två muggar mjölk, ett kokt ägg och en massa kaffe här på jobbet så börjar även knoppen fungera. 

Missade ett samtal igår, viktigt värre, och som tur var finns ju mobilsvar.
Min älskade dator är färdig så jag ska hämta den idag efter jobbet.
Får se om den är rensad...  känner lite ångest.
Hade ju lovat exmannen en massa bilder på hans två småkottar för hans dator kraschade för nåt år sen, och nu är ju eventuellt inte mina bilder kvar heller.
Fan att man inte kan vara förutseende och  ha en extern hårddisk...

Nä, nu ska jag författa min jobbansökan och leta rätt på mitt CV så det kommer iväg före helgen.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-04 08:12:13

GOdmorgon på dig!
Ja, här är det också dimmigt och värre blir det konstigt nog.
Jo ser du, vi har en jättebra synoptik här, dom är billiga, snabba och supertrevliga.
Man får välja många fler glasögon än på Synsam och därför fixade jag ett avtal med dem.
De glasögonen jag valde fick jag dock lägga till några få 100-lappar för att ta.
Men man vill ju vara fin :-)
Ha en bra dag!
Kram

Postat av: TT

Publicerad 2008-04-04 08:46:43

Ahaaa Kattis!
Ja, jag får nog snart krypa till korset, ser ju inte bra i mörker, och då vill jag oxå ha liiiila! :)
Simma lugnt i dimman!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-04 08:59:21

Vaddå jobbansökningar? du menar väl inte allvar :O

Postat av: TT

Publicerad 2008-04-04 13:44:08

Määädi! Vem vill skriva gymansökningar resten av livet??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela