TyraTok

Livet är ett äventyr!

Gamla boendet

Publicerad 2008-04-03 23:09:47 i Allmänt,

Kollade runt lite i den här burken och hittade faktiskt lite av mina bilder. Som jag letat efter dom då... i fel burk.

image94

Min gamla lägenhet i sta´n!
Ibland saknar jag den enormt, den var öppen ljus och framför allt MIN!
Jag kunde måla lila vardagsrum och göra i princip vad jag ville, och det gjorde jag under de 18 åren jag och barnen bodde i den. Rev väggar, byggde nya väggar, målade och härjade, underbart!

image95

Suddigt kök!
Jag flyttade från den lägenheten i april 2005 hit ut till byhåla, här bor vi också fint, stort och billigt,  men jag vill ha ett hus, inte hyra... får se när man får råd med det.

Nu är det dags att dra sej mot bingen för imorgon är det early morning som gäller, urk!

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2008-04-03 23:15:53

godnatt:)

Postat av: TT

Publicerad 2008-04-04 06:16:10

Gonatt Jossan, och godmorgon! :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela