TyraTok

Livet är ett äventyr!

Glömde...

Publicerad 2008-04-02 22:46:13 i Allmänt,

... säga att jag såg tussilago för första gången i måndags!
Dom lyste så fina och gula i dikeskanten, underbart vårtecken!

Lagom tills jag gick ut på min promenad idag så kom solen fram, fasen vad det lättar upp sinnet.
Knatade på i rejält rask takt och bara njöt av värmen.
Ibland behövs det inte mycket för att man ska må riktigt bra.

Vi fick en inbjudan till konfirmation i Helsinki, men det är redan på söndag så det var lite kort varsel... får vänta tills nästa av lillebrorsans döttrar ska konfirmera sej, hon är dessutom min guddotter.
Annars hade det varit skoj med en tripp, skulle vilja komma iväg, men det får nog vänta lite.
Sen är det svårt att lämna bort lillhunden, hon är så besatt av sin husse... möjligen skulle dotter D duga för hon är favoriten nr 2 i Smillas värld.
Får kolla om hon kan ha dom någon helg så man i alla fall kommer till Åland kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela