TyraTok

Livet är ett äventyr!

Gott om tid...

Publicerad 2008-04-23 23:02:39 i Allmänt,

...har man när man är hemma och sjuk!

Läste om en katolsk präst som steg till väders med heliumballonger och försvann.
Han ville tydligen slå nåt rekord och nu har dom bara hittat ballongerna... nja, jag vet inte... sökte han sej närmare gud eller..?
Nej men skämt åsido... varför ge sej ut på en sån tur?

Såg en bild på Perelli i AF utan tre ton smink, kanske bara ettochetthalvt ton.
Om dom säger att bröder Rongedahl inte vann för snygghetsfaktorn... hur fan kunde då Charlotte Perelli vinna??
Det värsta är att hon sminkar sej ful!
Tror jag i alla fall, det har väl aldrig publicerats någon bild på henne osminkad eller?

Djupa tankar va?

Annars har jag städat badrummet, diskat och gjort två lila fotlänkar, så sjuk är jag.
Med långa pauser ska tilläggas för svetten har sprutat och jag har druckit massor med mjölk och svalt en och annan alvedon.
Som jag sagt tidigare så älskar jag att slöa, när jag får välja att göra det.
Påtvingad sysslolöshet hatar jag, kan inte bara ligga och vänta på att bli frisk, det går bara inte.

Mellan allt detta donande har jag mellanlandat i soffan men blir sååå uttråkad!
Näsan har tack och lov slutat rinna men då dök en jobbig hosta upp, och varje gång jag hostar gör det så ont i revbenen under höger bröst.
Det var där min då lille son lyckades pilla in sin redan då stora fot och skava upp nåt sår 1982 när han låg i magen och det gör fortfarande ont!
Skumt...  man tycker det borde läkt nu!
Ännu skummare att det inte gjorde ont där när jag väntade någon av döttrarna efter det!?

Jaja, ska vara hemma imorgon med så det blir nog mera dravel...

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-04-24 09:33:51

Dravla på du, det är alltid kul att läsa din blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela