TyraTok

Livet är ett äventyr!

Grillat är godast

Publicerad 2008-04-25 16:38:00 i Allmänt,

Idag har det varit en feberfri dag, och jag har till och med varit ute i solen.
Ja, jag var ute lite igår med, kunde inte låta bli att sitta ute och läsa lite och sen kom P indimpande så man fick någon att fika och snacka med.

Idag var vi in till Biltema och Jula, handlade dubbelhäftande tejp till dotter D som ska skicka in konstprover till en utbildning, grejer till husvagnen och kött och lax att grilla.

Ska egentligen fixa sallad, inte sitta här, men jag är ju så snabb och effektiv så när jag väl sätter igång med det som en samuraj i högform! :o)

Fick bli grillkväll med lite vin istället för AW med N, som tyvärr fick jobba ikväll tack vare att två stycken ur en viss familj är sjuka... illa. Sorry N!
Kommer imorgon i alla fall så vi för röja lite i cafét!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-04-25 16:57:45

Tack det samma!

Postat av: linda

Publicerad 2008-04-25 22:16:25

Jag vill också grilla...
kanske kan lura mannen till att grilla till lunch i morgon..*L*

Postat av: Berith

Publicerad 2008-04-27 07:56:56

Skönt att du känner dig bättre nu!
Vi ses!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-27 08:10:08

Hallå!
Är nu hemma igen!
Jag har fortfarande inte fått grillat.
Vill ha NU!! ;-)
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela