TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hurra... och inte...

Publicerad 2008-04-04 22:53:17 i Allmänt,

Allt fanns kvar i min älskade lilla kub!
Jag bar den ömt ut till bilen och placerade den i framsätet så jag skulle ha uppsikt över den hela vägen hem.
Moderkortet var utbytt berättade den trevliga människan som lämnade ut burken till mej... jag är lite mesig emellanåt så jag log och sa att det är bra.
Moderkort... moderkaka... ja, är det inte samma funktion typ?

Jag ringde sonen och undrade lite, jag är inget datasnille så jag ville veta om dom då rensat allt men han sa att det kan finnas kvar... och det fanns... ALLT var kvar!
Jag är så lycklig... och materialitisk... so may be it... så´n är jag!

Däremot lider jag oerhört med den så kallade Arboga-mamman...

Kommentarer

Postat av: TT

Publicerad 2008-04-04 22:54:43

... och direkt ser jag att jag stavat fel! Materialistisk... OK!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-05 09:38:28

Godmorgon!
Ens kära ägodelar är man rädd om.
Sen lider man med andra som har det svårt. Usch ja.
Man kan inte riktigt ta det till sig för det är för hemskt.
Du kan gå tillbaka i inlägget och skriva rätt coh sen lägga ut det igen. Gör så ofta.
HA en skön lördag.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela