TyraTok

Livet är ett äventyr!

Inspiration!

Publicerad 2008-04-06 22:00:56 i Allmänt,

Efter jobbet idag tog jag gammelhunden Tequila och gick en promenad på 30 minuter. Hade tänkt gå längre men hon är lite halt så vi vände hemåt.
Matte blev lite halt hon med, foten spökade efter en dag i cafét minsann...

När vi kom hem hade sonen kommit hem från Götet och hans fader var med, dom hade övningskört, det drar ihops sej till uppkörning här.
Vi fikade lite innan han åkte hem till sin "nya" familj med dom otroligt söta småsyrrorna.

Satte mej vid pärlbordet... först satt jag bara och tittade... sen kollade jag i Panduros vårkatalog men det är inte min stil... satt lite till och tittade och vips... här är resultatet.

image96


Nu ska jag göra ett halsband i samma stil, så over and out!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-07 09:32:06

Godmorgon!
Japp, sån där stil har jag på mina smycken också.
Jag fick hem alla mina igår så jag ska
fota dem och lägga ut några på bloggen.
Må gott!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-07 09:37:22

Svar: Ja, det är roligt att skapa och ännu roligare när skapelserna blir uppskattade. :-)
Nu ska jag ha inspektion med Arbetsmiljöverket.
Så vi hörs senare.
Kram

Postat av: Jen

Publicerad 2008-04-07 17:34:31

Fiint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela