TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lördagsledig

Publicerad 2008-04-05 23:14:33 i Allmänt,

När man är ledig gäller det att hinna med så mycket som möjligt.
Först och främst sov jag till 9 och då hade mannen redan skjutsat en kompis till stan kl 6!
Sen gick jag med mannen på den lilla marknaden här i byn, den går snabbt att ta sej igenom men vi lyckades handla rökt älgkött, en väääldigt god korv och så fem par lila strumpor till mej för 25 kr.

Så hann jag gå med N på staden.
Vi knatade runt och det provades skor och kläder och usch vad jag handlade!
Fast jag hade presentkort på Indiska så den klänningen, duken och ljuslyktan kostade mej inget, men så köpte jag en BH och tre par trosor, i och för sej gick det bara på 248 kr så det var inte så illa.
Vi tog en paus i handlandet och skulle fika men jag tog en västkustsallad, sååå gott.
Sen köpte jag mej även en klänning för 99 på Gina Tricot och två toppar på Lindex, billigt det med, 228 för båda.
Nu har jag väl så jag klarar mej ett tag...nu är det bara presentkortet på JC att använda men det ska gå till jeans och det vill jag inte köpa förrän jag gått ner i vikt.

Och det bör jag ju klara med tanke på mitt nya tankesätt vad gäller motion... igår gick vi 1 timme och 20 minuters promenix och idag 50 minuter. I torsdags var jag ju på gymmet och det tänker jag hinna med imorgon efter jobbet med tänkte jag.
Fast å andra sidan... mannen hade köpt 6 liter Merlot till mej igår så jag har tagit några glas vin dessa två lediga kvällar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela