TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lugn och snö

Publicerad 2008-04-09 21:46:35 i Allmänt,

image99

Så här vackert väder var det häromdagen när jag jobbade... idag vill inte ens hundarna gå ut så man kan inte kalla det hundväder en gång!

Gick till bussen, det tar ca en kvart och det regn/snöade hela vägen... sååå omysigt.
Gick och muttrade för mej själv så det var tur att inte så många var ute och spatserade, då hade det väl kommit välmenande personal med tröjan med jättelååånga ärmar och tagit med mej.

Muttrade om väder och sånt jag läst i tidningarna under dagen.
Det var den lugnaste dagen i världshistorien tror jag så jag har lusläst både VLT och kvällstidningarna.

I VLT stod om en karl som våldfört sej på två systrar i flera år och ja, jag fick läsa om artikeln tre gånger för att förstå... och ändå förstår jag inte.
Den yngsta systern har rejäla men efter dessa systematiskt utförda hemskheter och den äldre systern lever ihop med mannen som utfört dem och de har två gemensamma barn!?
Innan dess levde han ihop med hennes mamma... hoppas han inte gett sej på de gemensamma barnen... vilken sjuk historia...

I kvällstidningen stod om en karl som fick ett nytt hjärta efter en man som tagit livet av sej.
Mannen träffade frun till den avlidne, tycke uppstod och dom blev ett par, och nu har även den mannen tagit livet av sej...?

Ja, jisses, detta fick mej att komma ihåg varför jag inte längre lägger ut pengar på tidningar.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-10 06:14:26

Godmorgon!
Tackar, vad roligt att du gillar mina skapelser.
Och jag skrattar när jag läser om dina löpsedlar. Kanske inte allt som stod på dem, men jag köper ju alltid tidningar till helgen och det är bara skvallerblaskan. Suck.
Ha en riktigt trevlig dag!
Kram

Postat av: Berith

Publicerad 2008-04-10 21:28:32

Jag lägger inte heller ut pengar på tidningar...bara jämmer och elände hela tiden!! Fy fasen.......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela